Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" Events"
34 wyników
[1-20] [21-40]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Podstawka M., Podstawka Ł. TAXATION OF AGRICULTURAL ACTIVITY IN POLAND: THE CURRENT STATE AND FUTURE PROSPECTS pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Waśkowski Z. DETERMINANTS OF THE CO-CREATION OF CONSUMER VALUE ON THE SPORTS EVENT MARKET pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Hubeni Y., Krupa O., Krupa V., Tsiolkovska S. The Foreign Economic Vector of Agribusiness Activity in the Western Region of Ukraine pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Łyżwa E. Innowacyjność w sektorze rolno-spożywczym na przykładzie gospodarki Polski i Ukrainy pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Aboelnaga S. The Necessary Modification of the Regional Development Methods Regarding to Climate Change Along the Nile River pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Horbowiec-Janucik B., Zawojska A. Wpływ barier sanitarnych w handlu produktami zwierzęcymi na gospodarkę narodową Wielkiej Brytanii pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Jaska E., Werenowska A. Narzędzia public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku organizacji pozarządowej pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Szafrańska M., Żmija J. Typologia strategii oszczędnościowych wiejskich gospodarstw domowych (na przykładzie województwa małopolskiego) pdf
9. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Niedziółka A. Zarządzanie strategiczne i marketingowe w turystycekulturowej na obszarach wiejskich powiatu nowotarskiego pdf
10. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Parzonko A., Szuba M. Uczestnictwo w imprezach biegowychjako forma rekreacji ruchowej pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Zaród J. Czynniki kształtujące ceny wybranych produktów rolno żywnościowych pdf
12. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Chudzian J., Prynko M. The features of marketing mix for non-profit organisations pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Gruziel K. Zasady prowadzenia i opodatkowania sprzedaży bezpośredniej przetworzonych produktów rolnych w Polsce pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Kołodziejczak M. Ocena korzystania z usług w gospodarstwach rolnych krajów Unii Europejskiej – analiza typologiczna pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Kud K. Zarządzanie gospodarką rolną na terenach zalewowych w kontekście globalnych zmian klimatycznych pdf
16. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Żurawski J. Autopromocja mediów lokalnych pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Waśkowski Z. Wykorzystanie teorii interesariuszy w procesie kształtowania strategii marketingowej organizacji sportowych pdf
18. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2014
Kłoczko-Gajewska A., Sulewski P. Czynniki determinujące korzystanie z ubezpieczeń produkcji rolniczej w Polsce pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2014
Lizińska W., Marks-Bielska R., Serocka I. Uwarunkowania polityki władz lokalnych w obszarze pozyskiwania inwestorów zagranicznych pdf
20. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Werenowska A. Zastosowanie eventu w promocji regionu pdf